niedziela, 20 maja 2012

Pielęgnacja włosów-kosmetyki.

Cześć ! :) Po dłuższym okresie stosowania czterech produktów do regeneracji włosów zniszczonych postanowiłam je porównać jakościowo oraz cenowo.Okazuje się prawdą, że droższe nie znaczy lepsze.
Moje włosy przeszły dużo zabiegów,które bardzo wpłynęły na pogorszenie ich stanu.Od rozjaśniania z ciemno brązowych na blond, do ciągłego farbowania by utrzymać ten kolor.Do regeneracji włosów suchych i zniszczonych używałam szampon, maskę oraz olejek z serii  "Loreal Paris Serie Nature", które są dostępne w salonach fryzjerskich oraz w internecie za wcale nie małą cenę.















37.00 zł                                  
                                                                                  58.00 zł

Konsystencja szamponu jest trudna do rozprowadzenia tak samo jak i maska.Po użyciu włosy rzeczywiście wyglądają na odżywione,lecz szybko się przetłuszczają.Maska ma bardzo silne działanie i jeżeli dobrze jej nie spłuczemy, już po wysuszeniu możemy przywitać przetłuszczone włosy.Pod dłuższym stosowaniu produktów stan moich włosów nie zmienił się, był on widoczny tylko po umyciu włosów w przeciwieństwie do tego o czym zapewniała mnie fryzjerka :) Nie polecam tych produktów,są one kiepskie jakościowo jak na swoją cenę.
Po zwątpieniu na jakiekolwiek odżywienie moich włosów natknęłam się w sklepie na produkt jakim jest :
23,00 zł

Po pierwszym zastosowaniu tego szamponu moje włosy, jak obiecuje producent rzeczywiście nie puszyły się  i były odżywione przez cały dzień. Dokupiłam odżywkę z tej samej serii, której efekt zadowolił mnie jeszcze bardziej. Włosy przestały się "elektryzować" i efekt trwał do kolejnego mycia a włosy łatwo się rozczesywały.Po kolejnych zastosowaniach tych produktów moje włosy wyglądają na zdrowe i mocniejsze.Jestem jak najbardziej na tak. Produkty z firmy Pharmaceris są zdecydowanie tańsze ale i jakościowo lepsze.Po całkowitej regeneracji tymi produktami postaram zamieścić się zdjęcia pokazujące stan moich włosów :) Trzymajcie się ciepło !

                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz